Monday, April 9, 2012

honeymoon kitaorang yang ke DUA cuma lepak kat cameron highlands je.. kebetulan time cuti dan tak tau nak g mane.. oh kebetulan laki aku punye kawan punye adik kawen kat tapah.. orang dah jemput so kena la hadir.. alang2 g sane takkan nak datang makan je ye tak? dah la jauh.. tu yang singgah cameron pas tu esoknya baru turun g makan nasik kenduri.. 

ladang teh kat BOH plantation

aktiviti wajib kami kalau singgah mane2 mesti nak makan2 ahahahha

minum petang kat smoke house... terasa macam diri ni orang inggeris gitewww.. :p

singgah makan kat hotel equatorial.. memang berbaloi-baloi.. sedap...

lain kali kalau kitaorang terasa nak sejuk2 kan badan kitaorang nak g lepak cameron lagi lah.. syok gak lepak sane.. hehhhehe...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 Marea Zada. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.